Magie si farmece

Icoane ieftine ortodoxe

Icoane ieftine ortodoxe
icoane

Ritual pentru a recupera banii

Ritualul se face o singura data, vinerea, la miezul noptii.Scrie pe o foaie de hartie numele persoanei care-ti datoreaza bani, dar care nu mai recunoaste datoria.Aprinde trei lumanari, una alba, una galbena si una neagra
sau cat mai inchisa la culoare si picura cate trei picaturi de ceara topita pe foaia de hartie pe care ai scris numele datornicului.Pune apoi lumanarile la loc in sfestnic si rosteste:
Duhule Sfant si Atotputernic,
Tu care prin voia lui Dumnezeu ne insufletesti pe fiecare dintre noi,
Tu care esti suflarea lui asupra botului de huma care suntem
fa sa dispara nedreptatea ce mi se face.
In fata lui Dumnezeu ma marturisesc ca am nevoie de acei bani dati lui....(numele)
si Te implor sa ma ajuti.Readu-i in minte
cu marea Ta putere raul pe care-l face,
lumineaza-i cugetul si nu-l lasa sa se incarce de pacate,
si asa cum ceara fierbinte ii frige numele,
asa sa-l friga gandul ca n-are cugetul curat.
Adu-l, Duhule Sfint, la mine cu iertare, si n-am sa-i spun nimic,
am sa-mi deschid bratele la vederea lui si o sa-i multumesc pentru bunatatea lui.
Prin puterea Duhului Sfant, fie ca toate acestea sa se implineasca.
Amin.
Odata formula rostita, se picura din nou cate trei picaturi de ceara si se reia rugaciunea;rugaciunea trebuie spusa de 7 ori, iar rezultatele ritualului nu vor intarzia sa apara mai mult de 72 de ore.