Magie si farmece

Icoane ieftine ortodoxe

Icoane ieftine ortodoxe
icoane

Desfacere pentru alungarea tuturor farmecelor

Fata de numarul mare al celor ce cred in puterea farmecelor si fata de teama ce pot produce aceste credinte, va prezentam o desfacere pentru alungarea tuturor farmecelor, ori care ar fi ele, desfacere care va lunga aceste temeri din casa unde sunt banuieli ca s-au aruncat farmecele si datorita lor s-a
stricat linistea, situatia sau sanatatea celor din casa. Descantecul a fost gasit la manstirea Kif, fiind
scrisa de Sfantul Damaschin, la sfarsitul unei carti de rugaciuni. Aceasta desfacere e recomandata sa o aibe tot crestinul in casa si sa o citeasca cu smerenia cand va vedea luna noua in prima marti, joi sau sambata, repetand aceasta de patru ori in cursul unui an. Si daca va avea credinta, in trei zile de la descantare, se vor risipi toate farmecele ca vantul, pleava si pulberea de pe drum, air omul va ramane cu norocul ce i l-a dat Dumnezeu.
    Iata cum procedati:
    Inconjurati casa de trei ori pe dinafara, zicand de fiecare data "Crezul" , apoi intrand inauntru aprinzi candela si o lumanare la icoana, zici "Tatal nostru" , dupa care citesti Psalmii 53 , 139 si 50 din Biblie.Dupa toate acestea, citesti cu aceeasi evlavie, cele ce urmeaza.

    Cununa-se "Crai Nou", Cu cununa de piatra scumpa, De mult pret, Luna luminata, Ce esti pe cer si pe pamant, Si vezi toate ce sunt pe pamant, Eu nu ma pot odihni in casa mea, Si-n salasul meu de raul vrasmasilor, Si al pismasilor mei care s-au sculat, Cu multa rautate asupra mea, Si asupra casei mele, Iara tu luna luminata, Sa nu ai adihna nici somn, Ci sa iei farmecele si uratul, Din casa noasatra si din masa noastra, Din fata mea si din fata sotiei mele, Din darul meu si din sporul nostru, Luna luminata, fapt de barbat, Fapt de muiere, fapt de baiat, Luna luminata, ia faptul, Din casa mea si din sporul meu, Din salasul meu si din dobitoacele mele, Din gradina mea si din pomii mei, Din toate ale noastre, Si din jurul casei noastre, Luna luminata, Fapt de 99 de chipuri, Si din 99 de feluri, Fapt cu lut de la Focila, Cu creier de broasca, cu par de muiere, Cu ou de pui inadusit, cu cartita, Cu aruncate in vant, cu udul inapoi, Fapt cu rac, cu talpa de guzgan orb, Cu piele de sarpe, cu sange si mate de arici, Cu rumatura de sfredel, Fapt cu streang de spanzurat, Cu pui de randunica, de liliac, Fapt cu tarana de cai, Fapt cu sau de vaca crapata, Cu sarea vitelor, cu culcus de iepure, Cu mana de om mort, cu tarana de la mormant, Cu vine si gatlej de lup, Cu zgura de cuptor parasit, Cu praf de la tzatzana usii, cu scandura de lup, Cu piedica de cotofana, Cu resteu de clocitura de rata, cu lac, Fapt din fantana parasita, Fapt din raspantii de drum, Cu carbuni, cu luat de anii vacilor si oilor, Fapt in jurul Sf Gheorghe, Fapt cu luatul manei graului si papusoiului, Si a toate semanaturile din gradini, Fapt cu usturoi descantat la Sf Andrei, Cu strechie, cu prasila de matza, Cu haraiala de caini, Fapt cu barburi din 9 targuri, Cu apa de a roata morii ca improasca, Fapt cu praf de scurtatura de gaini, Cu plisc de cioara, cu cenusa lepadata de la camasi, Fapt cu matura lepadata, Cu potlogi lepadati, Cu arama, cu marmura, Cu cremene, cu hartie, cu broasca legata la gura, Cu turta de grau, Cu faina macina de din dor, Cu tzatza de muieri, Cu legatul cununiei, Cu facut pe ursita de adus cu farmeci, Fapt cu matraguna de a trai raul in casa, De paguba si de urat, De nebuneala, de despartire de soti, Fapt aruncat in fata casei, in dosul casei, In horn, in asternut, Luna luminata sa vii, sa vii, Sa iei faptul si strigarea, Si cercarea si paraciunea uratul de pe lume, Din casa noastra, din masa noastra, Din salasul meu, din tarina mea, Din gradina mea, din livada mea, din via mea, Din mestesugul meu, din negustoria mea, Din sporul meu, din lenevia mea, Din punga mea, din lada mea cu haine, Si din cuptoarele casei mele, Si sa-l treci din vad in vad, Si sa-l duci prin munti, Si codrii pustii nelocuiti, De nici o fiinta omeneasca, Iar pe noi si pe copii nostrii, Si pe cei ce s-or naste din noi, De acum inainte, Sa ne lasi curati luminati, Ca argintul strecurati, ca aurul de curati, Ca soarele de senin lucitor pe cer, Si sa ne lasi cum ne-au lasat, Domnul nostru Iisus Christos, Nazarineanul Pe pamanat. Amin. Doamne Iisusse Christoase, Fiul lui Dumnezeu cel PreaInalt, Care din multa ta iubire de oameni, Pentru mantuirea neamului nostru, Te-ai pogorat din cer, Si ai binevoit a te intrupa, Din Sfanta de Dumnezeu Nascatoare Maria, Ai patimit batai, scuipari si rastignire, Si ai inviat a treia zi din morti, Facandu-ne a crede in tine, Si a pazi poruncile tale, Ca sa dobandim viata de veci, Si drept semn credintei ai dat putere, Adevaratilor credinciosi a calca pe serpi, Si peste scorpii, Si peste toata puterea diavolului vrajmas, Fara a-i vatama intru nimic pe ei, Primeste umilita noastra ruga, Care ca curva si ca vamesul, Ne inchinam la picioarele tale, Marturisindu-te de adevarat, Fiul lui Dumnezeu, Si vin-o degrab in ajutoru-ne, Cu puterea cinstitei, Si de viata facatoarei Sf. Cruci, De goneste tot faptul, Si uratul din casa noastra, Din masa si din salasul nostru, Din tarana si din gradina noastra, Din livada si din via noastra, Din mestesugul si negustoria noastra, Din sporul si din trandavia mea, Si din lenea mea, Din punga mea cu bani si din lada cu haine, Din cuptoarele casei mele, Si din tot locul meu si al familiei mele, Si al casnicilor mei, Ordonand lunei faptura a mainilor tale, A le duce prin codrii si pustii, Nelocuite de vreun om, Fara a se atinge de a face nimanui rau, Nici chiar vrajmasilor nostrii, Care ne-au trimis si dat, Caci tu singur Stapane ne-ai ordonat a iubi, Pe vrajmasii nostrii, A face bine celor ce ne urasc pe noi, A binecuvanta pe cei ce ne blesteama pe noi, Si a ne ruga pentru cei ce ne fac necaz, De aceea ne rugam Tie, Din adancul sufletului nostru, Sf. Mare Mucenic Arhidiaconul Stefan, Iarta-i Doamne pe toti, Cei ce ne-au facut noua rau, Caci nu au stiut ce fac, Si indreapta pe calea pocaintei, Spre mantuirea sufletelor lor, Amin.  

    Dupa aceasta desfacere ziceti "Imparate Ceresc" adaugand la sfarsit cuvintele:
    "Sfarsit si lui Dumnezeu Lauda"