Magie si farmece

Icoane ieftine ortodoxe

Icoane ieftine ortodoxe
icoane

Ritual de 49 de zile pentru indeplinirea unei dorinte

Trebuie sa scrii , cu claritate , cat mai lizibil, formularea (deviza) dorintei pe o simbolica “lista a dorintelor” ( care poate consta dintr-un jurnal, un caiet sau o agenda) .Este necesar ca dorinta sa fie scrisa de 49 de ori la rand, sub forma unei coloane.
Apoi, trebuie sa semnezi lista de 49 de ori , dupa unii intr-o coloana urmatoare celei ale consemnarii
dorintei, dupa altii dupa fiecare formulare a dorintei.Acest ritual trebuie sa aiba loc timp de 49 de zile consecutive.Daca se intampla sa sari peste o zi sau sa uiti in una din zile sa duci la indeplinire aceasta sarcina, trebuie sa reiei ritualul incepand cu prima zi.Desigur , nu este deloc usor sa iti implinesti visurile , dar ,cel putin , merita sa te straduiesti a le realiza …Cine stie de unde sare iepurele ? Astfel incat, daca esti intr-adevar hotarat sa iti indeplinesti un anume obiectiv , va trebui sa respecti cu strictete regula celor 49 de zile consecutive.Poate va intrebati daca am experimentat si eu acest ritual…Ei bine , l-am inceput de doua ori , incercand de ambele dati sa imi indeplineasc una si aceeasi dorinta, dar , fie lipsa de perseverenta , fie datorita vartejului evenimentelor vietii de zi cu zi , nu am reusit sa duc pana la capat cele 49 de zile.Cu toate acestea , am intalnit pe cineva care , plin de credinta si dedicatie, a parcurs intreg intervalul de timp al ritualului si a pretins ca i s-a materializat un obiectiv mult aspirat !Cat de eficient sau autentic este acest ritual depinde, as spune , de fiecare in parte , de un spirit hotarat dar , pe de alta parte , destul de flexibil pentru a permite (auto-) sugestia.