Magie si farmece

Icoane ieftine ortodoxe

Icoane ieftine ortodoxe
icoane

Descantec de dragoste

Se pune miere si sare pe un vatrai, apoi se baga vatraiul pe o vatra incinsa rostind:
Tu, sare mare,
Tu, miere mare,
Eu te incinz,
Te aprinz,

Tu sa te incinzi,
Sa te aprinzi,
Cum te incinzi,
Cum te aprinzi,
Asa sa se-ncinga
Asa sa se-aprinda
N. de chipul meu,
De trupul meu.
Sa nu-i dai stare a sta,
Sa-l incinzi,
Sa-l aprinzi,
De chipul meu,
De trupul meu,
Cum se incinge
Vatra de foc,
Focul de vatra,
Asa sa se-ncinga
Inima-n N.
De chipul meu,
De trupul meu,
Cum plesneste sarea,
Cum se-ncinge mierea,
Asa sa se-ncinga
Asa sa se aprinza
Asa sa plesneasca,
Sa nu se staveasca
Inima-n N.
De chipul meu,
De trupul meu,
Nici in lung,
Nici in lat,
Nici la noi in sat,
Sa nu-i stare a sta,
Nici mancare a manca,
Nici hodin-a hodini,
Nici somn a durmi,
Pana la mine a veni.